Ångest och profesionella yrkesmän!

Vilken jävla dag det har vart!

Vaknade och mådde ovanligt bra! Ringde axel och hörde om han kunde fixa dricka och det kunde han, om jag kom med bilen. Sagt och gjort, jag hoppade i kläderna och tog på mig jackan, skulle precis ta och gå ut när jag märkte att bilnyckeln var borta! HELVETE tänkte jag och började leta.. Letade och letade men den fanns fan ingenstans...

Jag hade tappat bort nyckeln!

Ångesten var stor, och mina och Antons tankar vandrade fram och tillbaka. Vi tänkte på allt från att klirra en ruta till att ta en ståltråd och testa att låsa upp bilen som på film. Ringde till farbror blå och hörde om dom hade nån vettig idé, men föga förvånande så hade dom inte det!  Men till slut tog vi ett vettigt beslut och ringde en bärgningsfirma som skickade två sköna jävlar! Det tog inte ens 10 minuter för dom så var bilen upplåst!

Så nu tar vi oss i alla fall hem på söndag.

Ikväll är det fest igen. Kajsa fyllde 18 igår så idag blir det att fira hårt och länge;)

Men nu ska vi handla käk och förbereda oss!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0