Hard work work!

Jaha, då är man på jobbet igen... börjar bli lite segt nu efter ett år med rutiner... men pengarna rullar in (och lika snabbt ut!) Gårdagen spenderades med vänner, mycket trevligt må jag säga! Det blev en hel del irrande fram och tillbaka med bilen. Kläder skulle hämtas, ommöblerade rum skulle inspekteras, etcetera etcetera. Men det blev en bra avslutning på dagen! Imorgon är det fredag, thank god! Blir nog att inta nån öl och bege sig till valsträsk för att förundras av timbuktus och movits musikaliska genialitet. Sen på lördag blir det musikens makt, har dock ingen koll på vem som spelar där. Men vad gör det? Inget, så länge jag har kul ändå! Nä, nu kan jag inte sitta och dega mig nå mera. Kafterasten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0