Chacha!

Efter ett antal försök med att blogga så har jag bestämt mig att göra ett sista jäkla försök!

Sen underlättar det att jag har köpt en laptop för det är så mycket skönare att ligga i sängen och skriva istället för att sitta på en hård stol och få träsmak i röven!

Sitter dock just nu i soffan och stressar ner efter en helt vanlig dag i Boden. Om ni inte vet hur en helt vanlig dag i Boden ser ut för mig så ska jag ge er en beskrivning.

  • Dagen börjar 05.40 (jag lovar) med att vakna så jag hinner till jobbet.
  • Jobbar från sju till fyra och då klockan slår om till den heliga tidpunkten då jobbet slutar så sitter jag och mina kollegor redan i bilen på väg hem! Vi gillar att vara i tid, både till jobbet och från jobbet! Mest från.
  • När jag väl har kommit hem så funderas det gott och länge på vad jag ska äta, det brukar sluta med MAX ganska ofta.
  • När MAX är avklarat och jag har lagt mig i soffan hemma, då stormas oftast min lägenhet av polare som går på testoron och adrenalin! En stund senare så liras det Call Of Duty: Modern Warfare 2 för fulla muggar!
  • Det liras ungefär till tolvslaget, om inte nån av någon konstig anledning får för sig att dom måste hem och plugga!
  • Efter det slutar dagen, och nästa dag vankas.

 

Så här ser mitt liv ut för tillfället, i alla fall på vardagarna, Men jag ska inte klaga! Det är jävligt skönt :D


Ha't fint

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0