Flytta?

Funderar på att packa mina grejer och bara bege mig mot varmare breddgrader.
Mår inte allt för bra av att bo här har jag märkt.
jobbet tråkar ut min själ, det gör mina vardagar också...
det enda som räddar mig är mina vänner. Och dom är nog den enda anledningen till att jag bara FUNDERAR på att flytta. Dom och att jag inte hittar något fett jobb som lockar. Nog för att mycket är bättre än det jag har nu...
Men jag klarar inte av att arbeta rutinmässigt. Vill ha nya upplevelser hela tiden! Sen lockar dykningen så fruktansvärt mycket så att hitta ett jobb inom det hade ju vart helt jävla suveränt.
Det blir att ta en lång och ordentlig funderare på det här, jävligt ordentlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0