Roadtrip, fuck yeah!



Snart inkommer Anton i golfen och plocker upp mig för nu är det så att vi ska på roadtrip! i mörkret.. och blåsten... och förmodligen i snöstormen som är på väg in över vårat avlånga land! MEN!..
Vi är glada ändå.

Om ni undrar vart vi ska så kan jag säga så här. Det går mycket bra att dricka öl där och det är 1124km dit från Boden. JA, ni gissade rätt! Vadstena är svaret.

Har väl planerar lite slarvigt att det ska ta ungefär 11 timmar dit, men man vet aldrig vad som kan dyka upp på vägen. Mitt i allt kanske det står en älg där som vägrar flytta på sig, eller svenska landslaget i toplessvolleyboll! Hoppas innerligt på det sistnämnda.

Men nu måste jag fixa det som måste fixas innan vi beger oss.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0