Plåster någon?

Aj fan. Idag har jag haft en "misshandla mig själv" dag. Dock hjälpte Julia också till! Sammanfattningsvis har jag gjort ett svanhopp huvudet före i mitt golv (betong), skurit mig, fått blåsor?, krossat mitt skrev och blivit nitad på käften av Julia. En händelserik dag kan jag lova! Men jag är glad ändå. Nu blir det en film sen sängen, jobb
imorgon...
Dock är jag inte arg på Julia. Mest glad att hon höll mig sällskap medans jag lagade mat! Vilket är skittråkigt själv... Så tack dum-unge ;)

Kommentarer
Postat av: Juliet

Mitt samvete är fortfarande dåligt samtidigt som jag skrattar åt det, går inte riktigt ihop...

Fast det var ju som sagt inte med mening c:

2010-08-26 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0