Livet är fint

Oj vad jag är nöjd. Lägenheten är städad, God jävla mat har intagits (till och med efterrätt) och umgänget har varit suveränt! Allt detta på grund av mina underbara vänner! Jag säger bara TACK! Imorgon blir det en ny vecka med slitgöra. Ser inte speciellt mycket fram emot det... Hade så mycket hellre gått i skolan för då är man ändå omgiven av roligt folk! Helgen har annars vart helt okej måste jag säga. Musikens Makt gjorde så att man fick höra lite skön musik som Familjen och Oskar Linnros. Båda var bättre live än vad jag hade förväntat mig. Surprise surprise! NÄ, nu måste jag släpa mig i säng så att jag orkar upp imorgon... God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0